למי מתאימה המערכת

iManage  למשרדי עורכי דין

משרדי עורכי דין נאלצים להתמודד עם ציפיות הלקוחות מעורך הדין החדש: מתמצא בטכנולוגיה וזמין. הלחץ על חברות הוא לעבוד ולהשתמש בטכנולוגיה להגברת פרודוקטיביות ושיפור שירות הלקוחות.

משרדי עורכי דין רבים נשארים מאחור בגלל אופן ניהול המסמכים שלהם. הקבצים שלהם נשמרים ללא הבחנה בין מערכות רבות וכוננים קשיחים. כמו כן, הניסיון לנווט בתוכנה לא אינטואיטיבית מבזבז כסף יקר ושעות עבודה שניתן לנתב למשאבים אחרים.

הפתרון- שרת ענן למשרד עורכי דין אליו יכולים משתמשים לגשת מכל מקום כדי לאחסן ולמיין את כל הקבצים הדרושים. iManage  מאפשרת לך לגשת למידע קריטי מכל מקום- גם במצב לא מקוון.

iManage  מספקת מערכת שיתוף קבצים מאובטחת לעורכי דין תוך הקפדה על נהלי החברה והתקנות הפדרליות.

 

ספקו סביבת עבודה מקוונת לשיתוף ידע התשפר את איכות שירות הלקוחות, קבלו תובנות חדשות על ידי צפייה במשאבים ויכולות ניתוח, גשו למוצרי העבודה מכל מקום והגדילו את תפוקת עורכי הדין.

 

iManage  למחלקות משפטיות

יעלו את זרימת המידע הקריטי של החברה באמצעות מערכת ניהול מסמכים משפטיים פנימית. מחלקות משפטיות עובדות עם מגוון רחב של מסמכים ומתמודדות עם אתגרים רבים הקשורים לאחסון ושימוש בקבצים. מערכת ניהול מסמכים משפטיים אינטואיבית נחוצה בכדי לחסוך זמן וכסף והגדיל את שיתוף הפעולה בארגון.

תוכנת iManage  עטורת הפרסים סייעה למחלקות המשפטיות המובילות כיום לייעל פרקטיקות עסקיות, להגדיל פרודוקטיביות ולציית לתקנות הפרטיות.

שפר את הפרודוקטיביות המקצועית בכל רמות הארגון ע"י ניהול תוכן הלקוח והתקשורת בקבצים אלקטרוניים משותפים.

שפר את איכות השירות על ידי מתן סביבת עבודה מקוונת לשיתוף ידע ושיפור מערך האבטחה בארגון מבלי להטיל משימות נוספות על עורכי דין עסוקים.

 

iManage  לחברות
ראיית חשבון

תוכנת ניהול מסמכים ודוא"ל מבוססת ענן תוכננה במיוחד בכדי לעמוד באתגרים העומדים היום בפני רואי חשבון- ממזערת את הצורך בעבודה ידנית ומאפשרת להפחית עלויות ואי דיוקים תוך הגדלת פרודוקטיביות ושביעות רצון.

מערכת iManage  משמשת רואי חשבון, אנשי מקצוע בתחום המיסים והביקורת, יועצים בתחומי ניהול הון, הערכות שווי, מיזוגים ועוד.

המערכת מספקת מקור נתונים מהיר באמצעות פורטל לקוח מבוסס ענן וסביבת עבודה משולבת המנוהלת בשיתופיות- כך שניתן לשמור, לשחזר ולערוך מכתבים, הצעות, מיילים, מודלים פיננסיים ומסמכי פרוייקטים נוספים בקבצים אחידים המאובטחים בהתאם למדיניות הארגון.

מערכת iManage  מסייעת להגברת פרודוקטיביות על ידי אוטומציית תהיליכי מס וביקורת, שימוש בתבניות חוזרות מוכנות, יצירת תובנות חדשות ואפשור גישה מהירה ונוחה לקבצים מכל מכשיר- גם באופן לא מקוון.

 

iManage  לספקי
שירותים פיננסיים

ניהול מסמכים מאובטח עבור בנקאות מסחרית ושירותים פיננסיים.

אי הדיוקים והעלויות הכבדות הכרוכים במיון ובבקרה ידנית של מסמכים עלולים להכביד על כל מוסד פיננסי. תוכנה אוטומטית המיועדת למנהלי קרנות ואנשי שירותים פיננסיים מפחיתה עלויות ומגדילה את רמת שביעות רצון הלקוחות.

מערכת iManage  משמשת ארגונים בתחומי בנקאות מסחרית, תיווך וביטוח וקרנות ניהול נכס.

 

יכולות שיתוף קבצים חלקות יאפשרו לך להעביר הלוך ושוב מסמכים בין גורמים חיצוניים בשקט נפשי ולשמור את כל מוצרי העבודה הקשורים ללקוח בהתאם למדיניות המתאימה באופן אוטומטי לארגונכם. בנוסף, מערכת iManage  תסייע בשמירה על קשר עם לקוחותיך בעזרת אפליקציה סלולארית ההופכת את הגישה לקבצים לקלה ונוחה תוך כדי תנועה.

iManage  מאפשרת לנותני שירותיים פיננסיים לשפר פרודוקטיביות בעזרת מרחבי עבודה אלקטרוניים המשלבים מסמכי דוא"ל בתצוגה משולבת יחידה, לשפר את שירות הלקוחות, לעבור מנייר לדיגיטל תוך הפחתת עלויות ולהנות משיתוף קבצים חלק הלוך ושוב בין סיטונאים, לקוחות וחותמים  .

 

iManage  לתעשיית הנדל"ן

ארגונים לפיתוח נדל"ן מתמודדים עם אתגרים ייחודיים בשאיפה לנהל מגוון מסמכים ולנתח אלפי חוזים ותנאי חכירה. מערכת לניהול מסמכי נדל"ן ופתרונות אבטחה מאפשרת לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן לאחסן את המספר ההולך וגדל של המסמכים המקצועיים בבטחה, תוך ייעול תהליכי סריקת המסמכים.

המערכת מסייעת לשיפור הפרודוקטיביות בעזרת מרחבי עבודה אלקטרוניים המשמשים כמקור מידע יחיד, משפרים את שירות הלקוחות ע"י שמירה בהישג יד של המידע אודות אנשי המקצוע, ושיתוף קל של המידע עם לקוחות, קבלים וגורמי מקצוע אחרים.

בעזרת המערכת ניתן לחסוך משאבי חברה הודות למעבר מנייר לדיגיטל, לבחון ולנתח במהירות אלפי חוזים וחכירות ולשפר את מערך אבטחת מסמכי הנדל"ן בהתאם למדיניות.

 

iManage  לתעשיות אחרות

מערכת iManage לניהול מסמכים ודוא"ל מתאימה לכל ארגון אשר קיים בו צורך לעבודה שיתופית בין המשתמשים.

פתרון  iManage work 10 מאפשר למשתמשים מכל העולם ליצור, לנהל ולשתף מסמכים ודוא"ל מכל מקום, מכל מכשיר ובכל רגע נתון.

iManage   מאפשר לנהל בצורה חכמה, חסכונית, פשוטה ויעילה את המסמכים ולשתף את הידע הארגוני במהירות, בקלות ובנוחות, תוך שמירה על כללי אבטחת מידע מחמירים.

 

לפרטים נוספים

ותיאום דמו

אקסיומה פתרונות מידע

טל': 09-7944822

פקס: 09-7944811

כתובתינו: החרש 36 א.ת.נווה נאמן

הוד השרון 45101 ת.ד 200