נהל דוא"ל ותעד קבצים זה לצד זה בעזרת מוצר עבודה אחד המשפר יעילות וחוסך זמן יקר.
התוכן מנוהל בשיתופיות, מאובטח על סמך מדיניות וניתן לחיפוש מלא- כך שאנשי המקצוע שלך יוכלו להגיע תמיד לקבציהם במספר לחיצות פשוטות.
תכונות חכמות צופות ומנתחות את סגנון העבודה שלכם- בכדי לספק לכם חוויית משתמש אופטימלית ולחסוך בזמן.
אינטגרציה מלאה לממשקי Office 365 ו-Gmail מאפשרת גם להודעות, שאוחסנו עד כה בתיבות המייל בלבד- להפוך ניתנות ואף קלות לחיפוש מהיר בקובץ המשותף.
iManage Work 10
הפכו פרודוקטיביים יותר
הפכו פרודוקטיביים יותר
iManage משפר את הפרודוקטיביות ע"י ניתוח נתונים, שימוש ב-AI, ביטול נקודות חיכוך וחיזוי צרכי המשתמש בהתבסס על היסטוריית נתונים:
רשימות עבודה חכמות-
מספקות גישה בלחיצה אחת לכלל הלקוחות, ההתקשרויות והמסמכים האחרונים, חוסכת זמן ומאפשרת להתעדכן בקלות בשינויים.
צירי זמן חכמים-
מקלים על הגישה לגרסאות קודמות ומאפשרים ניתוח מהיר של המסמך- מי צפה בקובץ ומתי, מי ערך אותו ועוד.
חפשו במהירות בין כל מוצרי העבודה
מערכת iManage מבצעת חיפוש מותאם אישית בקבצי הארגון כולו, כולל מיילים, מסמכים ותמונות- בעזרת מנוע חיפוש מהמתקדמים בעולם.
מערכת החיפוש של iManage מאפשרת חיפוש אוטומטי
של כלל הקבצים הנשמרים במערכת במגוון אפשרויות חיפוש מתקדמות וגמישות כגון בעלים או טקסט חופשי – למציאה קלה של מיילים או מסמכים.
זמני החיפוש הינם אפסיים, גם כאשר ישנו צורך בסריקת כמויות עצומות של מסמכים, קבצים או מיילים.
עבדו בכל מקום מכל מכשיר
iManage Work הוא פתרון סלולארי מודרני ראשון בענן המאפשר לאנשי מקצוע לעבוד בצורה בצורה מאובטחת בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר.
חוויית משתמש ייחודית מבטיחה גישה חלקה, מלאה ונוחה בכל פלטפורמה (IOS, Windows ,Android) ההופכת את iManage למערכת ניידת לגמרי - ללא קשר למיקום או רוחב פס.
עבדו בביטחון מלא
iManage work 10 מספקת סביבת עבודה גלובאלית מאובטחת ומנוהלת למוצרי העבודה שלכם. המערכת מאפשרת אבטחת מידע במספר רמות, מרמת תיק ועד רמת מסמך ואף גרסאות מסמך ומאפשרת מתן הרשאות כגון צפייה או עריכת מסמכים לקבוצות משתמשים ואף למשתמשים בודדים.